piątek, 5 czerwca 2009

18.larwa i "cztery prawdy" :-)










A na koniec trocheprawd o Kropelce.Do zabawy w "4" zaprosila mnie Zmorka :-)
Wiec tak:
4 miejsca, w których mieszkałam :
w mieszkaniu w bloku w Polsce
w mieszkaniu w Niemczech
w naszym pierwszym,starym domu
w naszym obecnym domu:-)

4 miejsca, do których lubię wracać :
rodzinne miasto
Alpy/Tyrol/Bawaria
park kolo naszego domu
Holiday Park(park rozrywki w Niemczech)!

4 ulubione potrawy :
pizza
frytki
spagetti
zielone oliwki/salatka
Nie sa to szczegolnie wyszukane dania,ale na ta chwile pierwsze nasunely mi sie na mysl.Czas zrobic obiadek :d

4 potrawy, których nie znoszę :
...
..
.
No,nie moge sobie teraz przypomniec czego nie lubie.Chyba nie ma takich potraw :-)

4 pasje :
Fotografia
ogrod/kwiaty
ogolnie hand made
podrozowanie/zwiedzanie

4 miejsca, które bym zwiedziła, gdybym miała taką możliwość :
Szkocja
Nowa Zelandia
Afryka
Chiny

4 seriale, programy, które lubię :
Taff/Sam
Na wspolnej
dr House
Teraz albo nigdy


4 miejsca pracy:
dom
-
-
-

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć :
zwiedzic miejsca ktore wypisalam wyzej :-)
urzadzic dom i ogrod,nie martwiac sie o finanse
hmm..jeszcze dopisze jak sobie przypomne :-)

4 ulubione filmy :
Nie klam kochanie ;-),Wierny ogrodnik,Uspieni,Zielona mila,Siedem,Troja,Noc w muzeum,Apocalypto,Nic smiesznego,Salsa&amor,Sweet November
(wiem,duzo ich ale to jeszcze nie wszystko)

4 ulubionych wykonawców muzyki :
Beautiful world,Andrea Bocelli,Amy Mcdonald,Clannad,Laura Pausini,Enya,The Last Goodnight,Lighthouse Family

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet :
zagladam na digart
na bloga
na poczte
na forum

4 osoby, które zapraszam do zabawy :
Balsi
Marysie
Patrycje
Coste

Nie przepadam za wszelkiego rodzaju lancuszkowymi grami,ale przez ten udalo mi sie przebrnac,nawet "podalam dalej" yhyhyhy :d

7 komentarzy:

  1. Jakaż z niej piękność :)
    Cudnie włochata!!
    Magiczne te Twoje zdjęcia Kropelko!!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne zdjęcia ....; o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie przepadam za łańcuszkami, zwłaszcza, że trzeba kogoś "wrobić" :)) Fajna ognistoruda Ci się trafiła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropelko Kochana dziekuje za zaproszenie do zabawy ale ja sie nie nadaje do tego typu uzewnatrzniania sie . Po za tym wiesz...na glowie mam Paulinke wiec nie mam nastroju. Wybacz mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze - DZIĘKUJE ZA ZAPROSZENIE ;*
    Po drugie - boszzz jakie te Twoje zdjecia piękne !
    p.s. Pozwolisz , ze łańcuszek przeniose na swój scrapowy blog ;}

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to włochate .... świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń